Clean Center Amsterdam is een van de ouste stomerijen en wasserettes in Amsterdam. In 2020 vierden zij het 50-jarige jubileum. Om dit te vieren heeft het bedrijf besloten om een nieuwe website te maken. Het was daarbij belangrijk dat het lustrum naar voren kwam en de website een feestelijke uitstraling kreeg. Het project heeft flinke creatieve rekenkracht gevraagd en het resultaat mag er zijn.

Maatwerkdesign, Neon en Historie

Clean Center Amsterdam is herkenbaar aan een groot neonbord dat in de zaak hangt. Dit bord is in verschillende vormen terug te vinden, niet te min in videoclips. Om de sfeer van de zaak goed over te brengen heeft Webmark Solutions een digitale variant ontwikkelt voor de website. Naast het iconische Wasserette bovenaan de pagina, is er ook op meerdere plekken een neonvariant te vinden. Onder andere de iconen en menubalk. Daarnaast heeft Clean Center Amsterdam een rijke historie. Op de over ons pagina is dan ook een waslijn aan foto's te vinden. Dit maakt de website uniek!

FAQ

Als het aankomt op kleding is er een gigantisch scala aan wasvoorschriften. Dit is natuurlijk onmogelijk om allemaal te begrijpen, zeker als de gemiddelde consument. Gelukkig heeft Clean Center hier een oplossing voor. Alle belangrijke vragen staan op de website in een professionele FAQ. De tegels draaien zich om bij het klikken en zijn op die manier een interactief element op de website. Dit verhoogt de audience retention en zorgt voor een unieke ervaring voor de klant. 

Zelf bijhouden en SEO?

Een belangrijke eis van Clean Center was het zelf bijhouden van de website. De dochter van de eigenaren is in staat om zelf de hele website te beheren. Daarnaast levert Webmark Solutions aanvullende diensten op het gebied van SEO. Search Engine Optimization zorgde ervoor dat de website hoog in Google scoort als potentiële klanten zoeken op "stomerij in Amsterdam". Dit zorgt indirect voor een betere naamsbekendheid en mogelijk ook nieuwe klanten.