Wassie is een modern concept voor een oude industrie. De stomerij en wasserette branche is een verouderde markt die weinig modernisering kent. Wassie is een concept dat hier verandering in wil brengen. In combinatie met een On Demand service, wil Wassie de kwaliteit van een professionele reiniger combineren met het gemak van CoolBlue. Op deze manier willen zij de markt openbreken en de services naar de consument brengen. 

Postcodecheck en locatieservice

Wassie legt haar opdrachten neer bij lokale ondernemers die de reiniging uitvoeren. Om er zeker van te zijn dat de service beschikbaar is, heeft de webapplicatie een postcodecheck. De potentiële klant voert zijn postcode in om te checken of de dienst al beschikbaar is. Is dit niet het geval, dan gaat de potentiële klant door naar een inschrijfformulier om op de hoogte gehouden te worden. In het geval van beschikbaarheid gaat de klant naar de bestelmodule.

Maatwerk bestelmodule

De bestelmodule heeft meerdere uitdagingen. Allereerst de productselectie en prijzen, de logistiek (ophaal- en aflevertijden), locaties en rittijden, track & trace, betalingen, incasso, accounts en noem het maar op. Gelukkig heeft Webmark Solutions veel ervaring met projecten van deze grootte. Voor de verschillende onderdelen is een maatwerksoftware geschreven. Dit zorgt ervoor dat de webapplicatie niet afhankelijk is van derde partijen. De werking kan dus gegarandeerd worden en de webapplicatie is een geheel product.

Ondersteuning en onderhoud?

In het geval van een project als Wassie is Webmark Solutions ook na oplevering nauw betrokken bij het project. Zo levert Webmark Solutions ondersteunende diensten voor het beheer en onderhoud, maar ook een actieve rol om te voldoen aan de modernste technieken. Daarnaast heeft Webmark Solutions ook een creatieve rol in het proces. Zij denken ook mee in de customer journey, experience en interaction. Door deze aanvullende rollen is het mogelijk om de webapplicatie succesvol te maken.

Kortingscodes en vouchers?

Een belangrijk onderdeel voor dit project zijn de vouchers en kortingscodes voor de service. De marketing maakt gebruik van vouchers om de eerste klanten binnen te halen. Hiervoor zijn per regio en per periode verschillende acties mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan het kwijtschelden van bezorgkosten, percentages korting of een specifiek bedrag. Daarbij zijn er instellingen mogelijk zoals een minimum orderbedrag. Deze functie wordt veelgebruikt.